چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

آیا ادارات اصفهان فردا سه شنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۸۳۸۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
آیا ادارات اصفهان فردا سه شنبه (۱۴ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
استانداری اصفهان نسبت به تعطیلی ادارات اصفهان و دیگر شهرهای این استان توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری شامگاه دوشنبه اعلام کرد: دستگاه‌های اداری و اجرایی و بانک های شهرستان های اصفهان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان بخش‌های مرکزی شهرستان های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز سه شنبه در پی افزایش شاخص آلودگی هوا تعطیل شدند.

وی افزود: این اقدام در پی تشدید شرایط پایداری و سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی چند روز متوالی و قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم در ادامه تصمیمات امروز کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوای اصفهان مبنی بر غیرحضوری شدن کلاسهای آموزش و پرورش و دانشگاه ها گرفته شد.

وی تصریح کرد: مراکز امدادی، درمانی، دستگاه های خدمات رسان و بیمارستان‌ها فعال خواهند بود و مشمول این تصمیم نمی شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است دستگاه‌های اجرایی ضمن خاموش نمودن سیستم های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها و نیز سفرهای غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان را و اطلاع رسانی و هماهنگی لازم داشته باشند.

شیشه فروش بیان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی و پرهیز از انجام فعالیت‌های ورزشی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است. م

وی ادامه داد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده ها گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: در این زمینه از صنوف و واحدهای تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود تا با کاهش فعالیت‌ها و تردد در جهت سلامت شهروندان و کمک به پیشگیری از انتشار آلاینده‌ها همکاری نمایند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->